mandag 7. september 2009

TID FOR ETTERTANKE

Ja, jeg må vel innrømme at jeg er melodramatisk til tider, livet mitt er kanksje ikke så kjedelig som jeg skal ha det til... Men etter en kraftig nedtrapping av sosiale sammenkomster (også kalt fester og andre ting) så virker det litt som om hverdagen har stått stille. og det har den forsåvidt også siden jeg har vært sengeliggende hele helga med feber og en kraftig forkjølelse, men jeg krysser fingrene for at jeg er i god nok form til å dra på jobb i morra, og tjene inn de pengene jeg så sårt trenger :P For det er vel et faktum at jenter aldri kan få nok penger (i allefall når den nye høstmoten er satt inn for fullt og jeg trenger ca. 5 par sko...)
Datoen for min (nå) litt etterlengtede flytting er satt og jeg reiser tidlig 6. oktober til York i England.
Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar