mandag 26. oktober 2009

FIRST ESSAY!

Som jeg sikkert har nevnt TUSEN ganger før så nevner jeg det liksogodt en gang til (kanskje mest for min egen del), skolen har begynt og forelesningene er supre, de er faktisk så supre at vi har begynt med lekser allerede (KRISE) så nå sitter jeg på rommet mitt, helt mutters alene, alene i verden, alene i mørket, alene i lyset, alene med boka, alene mine tanker, ja alene alene... (Think you got the point)..

Men dere tenker kanskje: Ja et essay på 1500 ord er jo ingenting, detta klarer du fint!... Emm for de av dere som er så "imbecile" og tenker slike tanker så er det nemlig ikke bare bare å skrive et essay, spesielt når det dreier seg om en utgravning som fant sted for 50 år siden og som er så kjedelig at tilogmed Tore på sporet ville sovna...

Jeg lider av kjedsomhet, hjerneblokk, dysleksi, analfabetisme, talevansker, grå stær og skjørbuk...

Ønsk meg lykke til!


3 kommentarer:

  1. Det kommer til å gå bra! ...Men dette minte meg på essayet MITT som jeg skal levere på torsdag. Faen i helvete, for et hardt liv vi lever.

    SvarSlett
  2. It's a hard knock life for us... It's a knock life for us...

    Jeg sliter så sinnsykt! :O

    SvarSlett
  3. Lykke til, Guri, dette går bra! :D
    Glad i deg <3
    PJ

    SvarSlett