tirsdag 22. september 2009

GOD MIDDAG!

Så i dag våknet jeg av meg selv (etter at pappa hadde stått over meg og mast i et kvarter) og var litt veldig sulten... Jeg hadde lyst på skikkelig kosemat og fyllt paprika går under den kategorien, i tillegg til at det er sunt (ja jeg er en sånn freak som er litt opptatt av det).

Så det man trenger er paprika (duh!), mais, kjøttdeig, sopp for de som liker det, ris og rødløk.




Tøm en paprika og kok ris, resten steker du sammen til en slags pytt i panne. Deretter blander du risen med det du har stekt, stapper plasserer det fint inni paprikaen og setter det i ovnen på 200 grader i ca 15 - 20 min.

God middag!

1 kommentar:

  1. Wohoo! Jeg fant bloggen din!! :D Denne MÅ du bruke til å oppdatere din hverdag i YORK!

    PUSS PUSS :-*

    MVH CharlieBarlie

    SvarSlett