mandag 21. september 2009

PSYCO

Du vet de stundene hvor du flyter utenfor kroppen din, eller tankene tar overhånd og du ender opp med den sykeste tankerekke... Et sånt øyblikk hadde jeg i dag, det var min første dag med 2. klasse på skolen og du kan i korte trekk si at det som kunne gå galt gikk galt... I løpet av 2. time var to sendt hjem p.g.a hodepine, en hadde begynt å strigråte under en presentasjon, jeg hadde blitt låst ute på gangen og absolutt ingen hørte etter (not an understatement!)...

Good job Guri!

Så når enden er nær, tar jeg meg selv plutselig i å få et sånt psyco moment hvor jeg ser for meg at jeg smeller hodene til den ene ungen etter den andre i pulten slik at de endelig blir stille, kanskje litt for stille.. Heldivis detter jeg ut av det og lander på jorda igjen, men den lille tankerekka var utrolig motiverende og litt veldig psyco. Og jeg fikk til slutt avslutta dagen uten en eneste skadd unge.

Mission Impossible Accomplished!

3 kommentarer:

  1. lololololol. du skulle bare dengt til de jævla ungene. :P

    SvarSlett
  2. Var absolutt IKKE langt unna, jeg glemte faktisk å nevne at den dagen jeg begynte hadde noen unger laget lekasje i hele etasjen og det har nå spredd seg til kjelleren og første etasje.... Jeg mistenker sterkt "mine" barn for det, så det er det jo bare å toppe lista... :P

    SvarSlett
  3. Hahaha. Nei, du får prøve å holde sinnet i sjakk så du ikke ender med å bli hevd i fengsel for barnemishandling :P

    SvarSlett