mandag 19. oktober 2009

CIRCUS OF THE MACABRE

Så i går natt var Freshers Ball (hurra). Ballet var ok, det som trakk mest ned var at det var litt vel dyrt og at ingen egentlig kjente hverandre særlig godt... Men nå som det negative er sagt... Ballet var blowminding! Temaet? Circus of the Macabre overalt hvor vi så var det flammekastere, sjonglører, styltvandrere og alt mulig annet du kan tenke deg av opptredner, lokalet var en travbane (inne selvfølgelig! Duh) bygning som var hele fem etasjer høy! Her inne var det sjokoladefontener, konserter og sukkerspinnboder. Det hele var som et eventyr!

Er ikke så veldig mye mer å si enn det.. Har lite bilder, men kan se om jeg ikker fåt lurt med et fra Facebook...




4 kommentarer:

  1. Så gøy!! Har du det fint? Savner du hjem eller bare koser du deg?

    SvarSlett
  2. Foreløpig så bare koser jeg meg :P
    Men tror det kommer til å bli litt hardere når lectures starter... Kjøpte bøker i dag og det er ikke som på media for å si det sånn.. Første essay har deadline 4. nov :O

    Jeg har litt personlig krise om dagen med det :P

    Hvordan går det med deg?

    SvarSlett
  3. Fy faen, høres helt sykt ut jo! Fytterakkern. Jeg gleder meg til bilder, for det her hørtes jo overraskende bra ut (i motsetning til andre ball jeg har vært på opp gjennom tiden...)

    Vi må skypes en dag!

    SvarSlett
  4. Jeg har ingen bilder da :P Men klart vi må skype! Jeg skal se om jeg ikke får sniket til meg noen bilder fra face da :P

    SvarSlett