torsdag 22. oktober 2009

GURI THE ARCHAEOLOGIST!

Så jeg er offisielt en student i York, jeg snakker 70% engelsk og 30% norsk i løpet av en dag... Jeg drikker te, "kjører" på feil side av veien og har et engelsk bankkort... Men det beste av alt er studiene! Til å bare ha vært på de fire første forelesningene så er det kanskje en risk å si at jeg elsker dette faget, men jeg tror med stor sikkerhet at dette er det rette faget for meg (watch out Indy!)

Det var også veldig gøy, fordi når jeg satt på bussen i dag så møtte jeg fem andre random norske og når de spurte hva jeg drev med så sa jeg arkeologi... Og han ene mannen ropte ut Guri the archaeologist!


Så jeg har nok med sikkerhet funnet min plass her i verden!







Jeg får vel si at originalen er en smule smukkere enn meg, og at jeg ikke har like hårete brystkasse, men bortsett fra deg er jeg og Indy ganske like :D

2 kommentarer:

  1. Jeg digger at du digger det du driver med. Det er diggbart.

    Jeg digger også at du digger York! Jeg digger også at du digger at jeg digger Tom og dermed også digger han så mye at du vil gifte deg med han også. Selvfølgelig er det lov å ha flere koner i Chicago!

    Hvordan går det ellers, susa? Jeg sitter for øyeblikket på Starbucks og Macen min går snart tom for strøm. Heldigvis har jeg lader da, men den har jeg lånt bort :/ NÅ må jeg gjøre lekser snart, er nesten bare derfor jeg er her. Hehehhee.

    SvarSlett
  2. Jeg digger at du digger det jeg digger...
    Anyways! Det går bra... I dag skal jeg ut... Eller faktisk snart nå :/
    Hvordan går det med deg og ditt superspennende liv? (ingen underdrivelse)

    OMG: Visste du at en gutt i nabo collegen har dødd? Han var fresher og er nå død en uke etterpå :O Jeg vil ikke dø :(

    SvarSlett