torsdag 22. oktober 2009

DUELLEN

Ok, så jeg nevnte tidligere at jeg ikke skulle skrive flere innlegg om duellen... Men etter en dramatisk endring må jeg bare oppdatere dere...
I kveld skulle Guri nemlig ut med mange andre mennesker, hun står i dusjen sin som (endelig!) fungerer, da hun hører en veldig hamring... Der og da tenker hun ikke noe over det og fortsetter sjamponeringen av håret, men dunkingen gir seg ikke og etter å ha skylt av seg all såpe tar hun håndkledet rundt seg (og morgenkåpe utenpå der igjen, tilfelle det skulle være noen brannmenn) Men det er det ikke, det hun møter er to elever fra andreåret som skal inn å gi flaten noen beskjeder... I det hun går mot de hører hun et SMEKK! Ja det er døra som tar hevn etter en del spydige kommentarer fra Guri Melcher... Saken er nemlig den at for å komme seg inn så må man ha nøkkelkort og for å komme seg ut så må man ha nøkkelkort... Så Guri står hjelpeløs ute på gangen i "bare" håndkle og ikke får hun slippet inn andre året og ikke kommer hun inn på rommet sitt (jæveldør!)... Til slutt må hun banke på døra til den ene gutten i flaten slik at han får slikp inn andreklassingene slik at han ene der kan hente hjelp....
Summa sumarium står Guri (halvnaken) på gangen i 15 min før porteren kommer å slipper henne inn (dette er da også den porteren som alltid er tilstede når jeg driter meg ut, vi er nå på fornavn med hverandre, og han ser like oppgitt på meg hver gang)

Så hva skjer nå? Guri Melcher gir opp! Hun ser seg slått av en dør, skal alltid respektere den og er innforstått med at noen ting er ikke ment å erobre (DET ER EI DØR FOR FADER!).

Dette er herved det siste innlegget med dør duellen, stillingen? 3-1 til Døra.

2 kommentarer:

  1. Må si at det er utrolig underholdene å høre om duellen med døra, og jeg håper ikke dette blir siste innlegg om denne saken. Hehe, må le litt av deg søte. Tror jeg hadde fått litt panikk om jeg hadde blitt låst ute på gangen i morgenkåpen ;P Bra du har det bra ihvertfall, selv om døra er litt slem ;)

    SvarSlett
  2. hehe.. Ja, det er virkelig underholdende å høre om døra!! :D Syntes jeg ser ansiktsutrykket ditt etter 2. gangen på gangen ;P
    Jeg holder meg oppdatert på bloggen din :)
    Klem fra Silje

    SvarSlett